• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

hjälpa med att samla skulder och bli av med dom.

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 801
Mottagna reaktioner
799
Poäng
707
men när jag pratade men ha i dag så jag till han att är arbetslös, han sa att jag kunde teckna ändå fast ersättningar kommer efter jag betalt första, bluffa han mig eller?
Så står det på deras hemsida:

Vem kan teckna utgiftsskyddet?​

För att teckna ett utgiftsskydd behöver du vara en befintlig kund hos oss samt uppfylla följande villkor :

Minst 18 år och högst 67 år
Haft en fast anställning i minst tre månader
Du är fullt arbetsför
 

eframcitos

Aktiv medlem
Poäng: 42
Blev medlem
13 December 2021
Meddelanden
36
Mottagna reaktioner
11
Poäng
42
Jag tycker du gör helt rätt! Ring alla lånegivare försök få ner allt! Det är det bästa du kan göra :) kanske går på någon av dom iallafall. Gör det imorgon! Återkom gärna med vad dom säger
Skit mycket regler.tack för svar angående
 

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
4 September 2020
Meddelanden
2 383
Mottagna reaktioner
1 909
Poäng
1 247
Så står det på deras hemsida:

Vem kan teckna utgiftsskyddet?​

För att teckna ett utgiftsskydd behöver du vara en befintlig kund hos oss samt uppfylla följande villkor :

Minst 18 år och högst 67 år
Haft en fast anställning i minst tre månader
Du är fullt arbetsför
På vilken hemsida står det?
Det känns oerhört oseriöst. Jag hittar inte att Ferratum har en egen försäkring. Vilket försäkringsbolag?
 

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 801
Mottagna reaktioner
799
Poäng
707
På vilken hemsida står det?
Det känns oerhört oseriöst. Jag hittar inte att Ferratum har en egen försäkring. Vilket försäkringsbolag?
Han menade Easycredits försäkring inte Ferratum. Jag skulle aldrig ta den, de vill bara ha extra pengar

 

eframcitos

Aktiv medlem
Poäng: 42
Blev medlem
13 December 2021
Meddelanden
36
Mottagna reaktioner
11
Poäng
42
De fet mycket
Han menade Easycredits försäkring inte Ferratum. Jag skulle aldrig ta den, de vill bara ha extra pengar

Maki du hade rätt, jag fllyer inte kräver visst förutom att jag är mellan 18-67 år. De här jävla parasiter kan gå hela vägen att lura för att känna lite extra coins
 

eframcitos

Aktiv medlem
Poäng: 42
Blev medlem
13 December 2021
Meddelanden
36
Mottagna reaktioner
11
Poäng
42
De fet mycket

Maki du hade rätt, jag fllyer inte kräver visst förutom att jag är mellan 18-67 år. De här jävla parasiter kan gå hela vägen att lura för att känna lite extra coins.
kanske de bästa lösning från allt jag lärt mig här är hitta an stabil arbete och betala en kredit tåget knke börja med den med högsta ränta.
 

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 801
Mottagna reaktioner
799
Poäng
707
kanske de bästa lösning från allt jag lärt mig här är hitta an stabil arbete och betala en kredit tåget knke börja med den med högsta ränta.
Ja, det bästa lösningen är att du hittar ett jobb. Så här kommer du bara att gå mer i skiten tro mig. Du har inte så höga skulder som du tror, när du hittat bättre arbete kommer allt lösa sig snabbare. Det kanske bli tufft nu, men det är bättre att det är tufft nu än att de blir tuffare en längre tid. Om du behöver hjälp så finns jag alltid här, du kan skicka privat meddelande till mig när du vill.
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Ja, det bästa lösningen är att du hittar ett jobb. Så här kommer du bara att gå mer i skiten tro mig. Du har inte så höga skulder som du tror, när du hittat bättre arbete kommer allt lösa sig snabbare. Det kanske bli tufft nu, men det är bättre att det är tufft nu än att de blir tuffare en längre tid. Om du behöver hjälp så finns jag alltid här, du kan skicka privat meddelande till mig när du vill.
Du Har helt rätt i det du skriver. Skulderna är Olika stora för alla i olika ögon. Men med ett jobb går allt bättre ja! Annars blir det bara en ond spiral och mer går åt skogen.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp